آرايش سنتي آرايش سنتي .

آرايش سنتي

كرم پودر خامه اي

انواع كرم پودر خامه اي

انواع كرم پودر خامه اي به دليل نوع تركيبات منحصر به فرد براي پوست هاي چرب و مختلط نيز مناسب مي باشند. انواع كرم پودر خامه اي در دسته هاي ضد حساسيت، فاقد چربي و داراي ضدآفتاب يا بدون ضد آفتاب مي توانند توليد شوند. توليد به صورت گياهي و يا شيميايي نيز يكي ديگر از دسته بندي هاي انواع محصول به شمار مي رود. به دليل استفاده گسترده از محصول آرايشي و نياز افردا، انواع مختلفي از محصول ساخته مي شوند كه به صورت دوره ايي تركيبات جديدي به آن ها اضافه شده است.

كاربرد هاي كرم پودر خامه اي

كاربرد كرم پودر خامه اي به صورت شخصي و در سالن هاي آرايشي مي باشد. كاربرد محصول آرايشي در زمينه آرايش هاي روزانه و گريمي صورت به وفور مشاهده مي شود. كاربردهاي كرم پودر به صورت خامه اي عبارتند از:

پوشانندگي انواع لكه هاي صورت به دليل غلظت بالا

آماده سازي صورت براي استفاده از ساير لوازم آرايشي

يك دست و يكنواخت كردن پوست صورت با انواع رنگ هاي مختلف

تقويت پوست صورت و درمان آسيب هاي پوستي مانند برطرف كردن انواع لك ها مي تواند يكي از مفيد ترين كاربرد ها در بعضي از كرم پودر ها به صورت خامه اي باشد.

كرم پودر خامه اي با كيفيت و بدون كيفيت

شكل ظاهري كرم پودر خامه اي يكي از نشانه هاي مهم براي تشخيص كيفيت محصول آرايشي مي باشد. با ماساژ دادن مقداري از كرم بر روي نقطه اي از پوست نيز مي توان به كيفيت محصول پي برد. در صورتي كه در هنگام ماساژ حالت ريزدانه در زير انگشتان احساس شود به اين معني است كه محصول آرايشي از مواد بي كيفيت تشكيل شده است امّا پخش روان و آسان كرم، بدون برجاي ماندن هيچ ريز دانه اي بر روي پوست، كيفيت بالا محصول را نشان مي دهد.

كرم پودر خامه اي چيست؟

خريد كرم پودر خامه اي

قيمت كرم پودر خامه اي

بهترين كرم پودر خامه اي

نحوه استفاده از كرم پودر خامه اي

معايب و مزاياي استفاده از كرم پودر خامه اي

انتخاب كرم پودرخامه اي مناسب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۹:۱۱ توسط:كريمي موضوع:

كرم پودر مايع

چرا از كرم پودر مايع استفاده مي كنيم؟

كرم پودر مايع محصولي است كه مناسب هر نوع پوست مي باشد. بنابراين استقبال از محصول به شكل مايع نسبت به ساير كرم پودر ها بيشتر است. كرم پودر مايع به عنوان يك زير ساز آرايش براي يكنواخت كردن پوست صورت استفاده مي شود. در واقع پوشش دهي صورت با محصول راهي است كه استفاده از ساير لوازم آرايشي مانند رژگونه، سايه چشم و رژ لب را آسان تر مي كند و همچنين به تميزتر شدن و زيباتر شدن آرايش كمك فراواني مي كند.

كرم پودر مايع در آرايش چه كاربردي دارد؟

كاربرد كرم پودر مايع در هنگام آرايش، آماده سازي پوست صورت است. در واقع به وسيله محصول آرايشي مايع است كه پوست صورت، يكدست و يكنواخت مي شود و سپس مي توان به راحتي ساير لوازم آرايشي را روي محصول استفاده كرد. استفاده از محصول آرايشي مايع بر روي لوازم آرايشي پودري يك اشتباه آرايشي مي باشد و باعث ماسيدگي آرايش صورت مي شود.

تشخيص كرم پودر مايع مرغوب و نا مرغوب

براي تشخيص كرم پودر مايع مرغوب در مركز خريد نيروان مي توانيد به راحتي از نمونه تست هاي محصول بر روي پوست صورت استفاده كنيد. تنها راه تشخيص مرغوب بودن يا نا مرغوب بودن كرم پودر به شكل مايع استفاده از تست محصول بر روي پوست مي باشد. نوع مرغوب محصول داراي ظاهر رنگي مناسب و بوي خوشايند است در حالي كه نوع نا مرغوب كرم پودر به شكل مايع داراي بوي ناخوشايند و غير طبيعي مي باشد همچنين در زمان پخش شدن روي پوست صورت به راحتي پخش نشده و روان نيست. محصول مرغوب به صورت يكدست در سطح پوست صورت پخش مي شود و يك رنگ يكنواخت را در كل سطح صورت ايجاد مي كند.

كرم پودر مايع چيست؟

خريد كرم پودر مايع

قيمت كرم پودر مايع

بهترين كرم پودر مايع

نحوه استفاده از كرم پودر مايع

معايب و مزاياي استفاده از كرم پودر مايع

انتخاب كرم پودر مناسب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۸:۲۷ توسط:كريمي موضوع: