آرايش سنتي آرايش سنتي .

آرايش سنتي

كرم برنزه كننده صورت

انواع برنزه كننده در بازار

انواع كرم هاي برنزه كننده در بازار در رنگ هاي روشن، متوسط و تيره تقسيم بندي مي شوند با توجه به رنگ پايه پوست صورت اين درجه بندي از روشن تا انجام مي شود. براي پوست هاي خيلي روشن از كرم برنزه كننده صورت تيره و براي پوست هاي گندمي از برنزه كننده هاي متوسط و براي رنگ پوست هاي سبزه و تيره از برنزه كننده روشن مي توان استفاده كرد. از انواع كرم برنزه كننده صورت مي توان به نوعي اشاره كرد كه از تركيبات اورگانيك توليد مي شود.

آيا برنزرها به پوست آسيب مي رسانند؟

در صورت رعايت نكردن برخي دستورات استفاده از كرم برنزه كننده صورت، امكان آسيب پوستي وجود دارد براي مثال، قبل استفاده از كرم برنزه كننده صورت بايد پوست خود را لايه برداري كرده و هرگونه پوسته پوسته يا لكه هاي خشك را با اسكراب يا لايه بردار پاك كنيد، زيرا خود كرم برنزه كننده مي تواند در پوست خشك فرو رفته و لكه هاي غير طبيعي به جا بگذارد. به مقدار كرم مورد نياز براي پهناي صورت خود توجه كنيد. براي جلوگيري از آسيب رسيدن به پوست صورت به اندازه اي كه در دستور استفاده ذكر شده است، دقت كنيد و به همان نسبت از كرم را بر روي سطح پوست خود پخش كنيد، اين اندازه نبايد كمتر يا بيشتر از حد شود. در حالت كلي با رعايت كردن دستورالعمل هاي محصول برنزه كننده هيچ آسيبي براي صورت رخ نمي دهد.

نكات طلايي براي برنزه كردن پوست

از كرم برنزه كننده صورت حاوي آلوئه ورا، گليسيرين و مواد گياهي استفاده كنيد. با توجه به اين نكته به عنوان يك نكته طلايي، توصيه مي شود كه بعد از استفاده كرم برنزه كننده صورت از لايه بردارها و اسيدهاي شيميايي براي صورت خودداري كنيد زيرا آن ها مي توانند رنگ برنزه را از بين ببرند. در مورد اينكه كدام كرم برنزه كننده بهتر است، واقعاً يك امر ترجيحي است. با اين حال بايد نوع پوست خود را در نظر بگيريد و انواع پوست هاي خشك تر مي توانند از كرم هاي برنزه كننده با آب بيشتر را انتخاب كنند.

كرم برنزه كننده چيست

عوارض كرم برنزه كننده

چرا برنزه ميكنند

كرم برنزه كننده صورت

بهترين كرم برنزه كننده صورت

نحوه استفاده از كرم برنزه كننده


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۵:۵۱ توسط:كريمي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :